Dag 15, Denalli - Talkneeta

1 juli 2015 - Talkeetna, Alaska, Verenigde Staten

Vanmorgen ging de wekker weer op tijd. Na opfrissen en ontbijt nog een keer Denalli in. Eerst een korte wandeling en daarna naar de hondenslee demonstratie. Na 10 minuten busrit mochten we bij de kennels kijken. Sommige mocht je aaien en mee op de foto. Ze lagen er heerlijk lui bij.

We mochten plaatsnemen en toen gingen ze 5 honden aan een zomerslee zetten. Toen wilde ze ineens allemaal meedoen, enthousiast dat ze werden. Na een rondje nog wat uitleg. Met de bus weer terug. Plaspauze en koffie en hup de auto in.

Weer een zelfmoord pleegende eekhoorn, vol in de remmen, mis weer niet gelukt. Rare beestjes. Prachtige autorit tussen de bergen door.

Geen lunch brood meer dus lekker een hamburger gegeten in de middel of no ware. Jam jam.

Bij de afslag richting Talkeetna schoten nog twee moose de weg op, in de ankers. Eenmaal aan gekomen bij hotel, ging het me toch regenen niet normaal. Huisje is erg leuk, grote keuken en boven slapen.

Eten regelen, ok geen supermarkt en alleen naar vette eettenten. Echt een verschikkelijk hier je zou ene na andere zalm menu verwachten nou echt niet alleen maar burgers en pizza. Ok waar is een supermarkt, 15 milde verderop. Daarheen gereden. Zelf pasta gemaakt, gelijk genoeg voor twee dagen. Na eten naar bed, de lange dagen gaan nu echt tol eisen. Morgen helaas ook niet uitslapen want vroeg weer op pad.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mams:
    1 juli 2015
    veel plezier en rust goed uit hoor
    geloof ik dat het vermoeiend is

fijne dagen nog xxxxxxxxxx