Dag 20, 21, Onderweg Anchorige - Amsterdam

6 juli 2015 - Amsterdam, Nederland

Eigenlijk is het stiekem nog dag 19 maar we vliegen om 23:55 dus is letterlijk maar even.

Na het afgooien van onze auto. Eerst omkleden want graag met schone kleren onze vlucht in springen. Onze schoenen zijn kapot gelopen en gooien we dus ook weg. Hierna de koffers afgegooid.

Nu eerst eens eten want goed honger om half 8 s avonds. Uitgekomen bij een pub / restaurant en heerlijk kip met gefrietuurde aardappel gegeten.

Door de bagage claim heen, valt enigszins mee. Niet echt druk, door body scan en alles uit (bijna alles dan). Nog een lekker toetje gescoord en nu is wachten op vliegtuig.

We gaan nu met de tijdmachine mee, we gaan de toekomst in vliegen. Daarom lijkt alsof we twee dagen gaan overslaan in 15 uur vliegen en 2 keer overstappen.

Vlucht 1, verliep rustig alleen een hout hakker naast ons. Bleef maat zagen. 1 gehad en of 2 te gaan. Nu al verrot.

Vlucht 2, ook weer prop vol en vertraging van uiteindelijk een uur. Ach scheelt zo weer wachten. Beetje hobbelig maar buiten vermoeiend een prima vlucht. Voor het landen nog even gezwaaid naar New York en miss libberty.

Vlucht 3, we moeten drie uur wachten en om even bij te komen een kop koffie gescoord. Deze vlucht is langst maar verloopt het soepelst. Eindelijk krijgen we ook wat te eten. Leuk die bezuinigingen maar vorige vluchten geen hap eten gehad. Niet dat dit geweldig is uiteraard blijft vliegtuig eten. Thuis.

Alaska, ik ga je missen. Het is een land waar ik heimwee naar krijg, de rust, de eenvoud en de wijdsheid. Ik kom terug om hier weer volop van te genieten want ben nog niet klaar met Alaska.

TOP VAKANTIE!

1. Mams: