Dag 19, Anchorige

5 juli 2015 - Anchorage, Verenigde Staten

Onze laatste dag, en gewoon eindelijk uitslapen. In drie weken niet gebeurd dat we om half 9 nog in bed liggen. Happy fourth of july! Normaal hangen er al overal vlaggen maar nu nog meer.

Na alle spullen te hebben gepakt, afscheid genomen van ons laatste hotel. Eerst nog kijken of we nog berluga kunnen spotten maar helaas wel gaan we weer in de ankers voor dall sheep. Dit keer heel dichtbij, ze drinken met zijn drieën. Papa, mama en baby. Zo schattig.

Door naar de dierentuin en kiezen voor de VIP tour, en gaan twee uur lang mee met een zookeeper. Groep is 12 man groot dus best kleine groep. En mogen achter de schermen kijken bij de ijsberen, wolven, cayotes, caribou. Verder veel leuke uitleg van alle dieren. Was Een Leuke Tocht.

Na de tocht eerst lekkers scoren, en zelf ronde dierentuin gemaakt. Erg leuk en natuurlijk opgezet. Nu hebben we toch alle dieren van alaska gezien, alleen beetje fals gespeeld.

Na de dierentuin nog even naar de parkplaatsen waar we nog niet zijn geweest. Helaas geen wildlife meer gespot.

Zo het is weer voorbij, we moeten de auto gaan afleveren die ons deze drie weken perfect heeft geholpen om Alaska door te komen.

1. Mams:
    5 juli 2015
    jullie kunnen terug kijken op een super mooie geslaagde droom reis
    tot morgen
    xxx fijne en behouden terug reis
    liefs mams
  2. Pa en ma:
    5 juli 2015
    leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad, goede reis terug en tot morgen.