Dag 16, Talkeetna

2 juli 2015 - Talkeetna, Alaska, Verenigde Staten

De wekker ging weer veel te vroeg maar voor een rede. Eerst opfrissen en ontbijten. Op ons 8 jaar samen zijn toch mijn best gedaan om het leuk te maken.

8 uur wandelen we naar mahays, we gaan twee uur met de jetboot mee. Was een leuke toch, een vos gezien die aan het jagen was op spreeuw jongen. En onverwacht gingen we ook nog stukje wandelen.

Na de boot even relaxen in ons huisje want het is druilerig nat weer vandaag. Na een tijdje en de lunch even de meren gaan bekijken. Prachtig jammer dat slecht weer is anders hadden we een kano gehuurd. In plaats daarvan een van de wandelpaden lopen maar werd snel afgekapt. Waarschuwing gisteren beren op paden gespot. Wij zijn niet gewapend tegen beren dus maar geen risico genomen.

Nog wat lakens bekeken en eenmaal terug in hut was alweer laar. Wilde toch nog lopen dus dan maar dorp door, erg toeristische opgezet maat wel leuk om even door te wandelen.

We zaten vlak bij het water dus toch nog een poging tot wandelen gewaagd. Veel mensen dus toch nog uurtje gewandeld.

Van gisteren was er nog zoveel eten over dat we vandaag lekker opwarmen en nog eens pasta eten.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mams:
    2 juli 2015
    een mooie dag voor jullie 8 jaar samen
    gefeliciteerd xxxxx
  2. Pa en ma:
    2 juli 2015
    leuke dag toegewenst! groetjes.