Dag 17, Talkeetna - Anchorige

3 juli 2015 - Anchorage, Verenigde Staten

Vanmorgen weer op tijd de wekker want gaan weer rijden en staat veel op de planning. Worden met regen wakker jammer maar het is zo. Na koffers pakken en ontbijten de auto in.

Na een tijdje rijden een afslag richting een lakens, prachtig. Na nog een tijdje rijden reden we langs de weg waar twee weken terug bosbranden waren, het rook echt nog. Hierna nog maar een lake en nog eentje.

Koffie bij de drive True en ja hoort een mooi plekje bij dus nog een lake. Kon daar ook kano varen maar gezien nog steeds regende maar gepast. En door.

Volgende leek eindelijk mijn dier die ik wilde zien, een porkipine. Beetje ver weg aan de andere kant van het water maar wat zijn ze leuk op hun korte pootjes. Een stuk verder ineens nog 5 mooses en weer twee zelfmoord plegende eekhoorns. Eentje zag je echt denken, links nee rechts Ehhhh nee toch links. We zagen ook nog een wezel overrennen maar die was te snel voor de foto.

Na veel lakens en bergen aangekomen in Anchorige en Erik had op Internet een goed zalm restaurant gevonden. Naar even zoeken gevonden en toch heerlijk gegeten. Jam jam. Liepen restaurant uit en konden kiezen onze huur auto of Erik zijn eigen auto hahahaha te grappig.

Eenmaal in gecheckt bij hotel 10 en was ook hotel 1, beseffen we maar al te goed dat laatste stukje is. Nou had nog wel drie weken door gekund, verveeld echt niet Alaska. Even naar de supermarkt gewandeld en lekker afgesloten. Was me weer een lange volle dag.

1. Mams:
    3 juli 2015
    ja de laatse dagen alweer
    geniet er maar lekker van
    xxx liefs xxx