Dag 10, Valdez - Tok

25 juni 2015 - Tok, Alaska, Verenigde Staten

Zo vroege wekker vanmorgen om 5 uur. Vandaag moeten we 400 km rijden en gezien de maximale snelheid hier 70 km p uur is, zijn we wel even onderweg.

Na ontbijt uitchecken, tank volgooien en lekkere koffie halen kunnen we op pad gaan. Na nog geen 15 minuten rijden zagen we verder op de weg een vos over rennen. Weer een dier die we kunnen afvinken, toch al aardig wat gezien en vandaag op de helft van de vakantie.

Voor het eerst regen, gets maar moeten het ermee doen. Koud is het ieder geval niet denk zo 20 graden.

Eerste stuk rijden hadden we al gezien dus dat was lekker doorrijden. En wel even gestopt voor een Moose langs de weg. Even gewisseld van chauffeur omdat we bergen in gingen en ik niet graag in de bergen rij. Zo die door en weer wisselen, door de regen slecht zicht maar zie wel iets op de weg staan. Een mama moose met baby.

Onderweg niet veel stops wel 100000000 bomen, kan geen genoeg van krijgen. We zijn vroeg in Tok, dus maar hotel in. Tok erg klein dus zo gevonden. Bleken puppy's tegenover onze hut te zitten. Heerlijke husky puppy's.

Eenmaal uitgepakt, Tokyo winkels afgelopen om precies te zijn drie. Even boodschappen gedaan. En daarna lekker eten, Mexicaans. Lekker vroeg op de kamer en zon is gaan schijnen dus lekker op bankje voor ons hutje gaan zitten.

1. Mams:
    26 juni 2015
    een vermoeiende dag zo te horen
    veel plezier
    en geniet heerlijk van het zonnetje
    xxxx